...

Klachten en Garantie

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logistieke inspanningen om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek hierover melding bij ons te maken. Bekijk voor meer informatie de Algemene Voorwaarden.

Indien het pakket niet compleet geleverd is of er is iets mis mee dan dient u dit binnen 48 uur na ontvangst te melden.

Wij versturen de pakketten binnen Nederland met PostNL. Heeft de bezorger toestemming om een zending op een door u afgesproken plek neer te zetten? Dat kan bijvoorbeeld de tuin zijn, de schuur, een opbergbox, garage of uw pakketkluis-aan-huis. Wij zijn dan niet aansprakelijk bij schade, verlies of diefstal. Raakt het pakket in dat geval kwijt dan kunnen wij dit helaas niet vergoeden.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar onderstaande emailadres. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

ODR - Online Dispute Resolution - Logo
ODR Europe – Online Dispute Resolution

Comments are closed.

Optimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.